EMF: Electromagnetic Field 2026

Hee, Electromagnetic Field 2026 staat over een paar weken voor de deur. EMF is een hackercamp a la WHY georganiseerd in Engeland. De kaarten zijn helaas al uitverkocht maar ik dacht toch even een topic aanmaken voor mensen die wel gaan :slight_smile: .

Mocht je leuke informatie, interssante presentaties of anders tips hebben deel ze dan graag hier zodat ze makkelijk terug te vinden zijn

Tevens lijkt me het handig om dit topic te gebruiken voor mensen die (nog) op zoek zijn naar transport of een plek over hebben in hun vervoersmiddel

1 Like

Waarbij ik ook meteen als eerste reageer door aan te geven dat ik zelf transport nog aan het uitzoeken ben :p. Het liefste zoek ik nog mensen om bij aan te sluiten.

Ik heb zelf ook een auto waar best wat meuk in past, dus mocht je nog transport zoeken en geen auto hebben dan zou je je ook bij mij aan kunnen sluiten. In beide gevallen natuurlijk kosten delen

Dan wil ik toch even de naam bijstellen, dat is
Electromagnetic Field

2 Likes

Ik ga ook! :smiley:

Mijn vervoer heb ik ondertussen al geboekt, anders had ik graag bij je aangesloten.

ik ben nog op zoek naar vervoer, dus als je met de auto gaat zou ik graag mee willen, @waves :slight_smile: