38C3 in Hamburg

Wat zijn jouw plannen? :smiley:

Ik heb net het wiki artikel aangemaakt: 38C3 Tickets - RevSpace

Discourse vond dat een topic titel minimaal 5 karakters moet hebben… Kan dat lager? :slight_smile:

Ja, maar dat ga ik niet doen, het is best een goed idee om het wat langer te maken. 5 is overigens al lager dan de standaardinstelling :slight_smile:

2 Likes

Mijn plannen:

• Loterij winnen
  • Fancy kamer in Radisson Blu
  • Business ticket kopen

Bij gebrek aan realisme blijf ik toch maar thuis en kijk ik volgend jaar de talks wel. Ooit wil ik wel weer naar c3 congress, maar dan wel in een jaar waarin ik (veel) meer disposable income heb dan nu. Want ik vond het “vroeger” al duur en de ho(s)tels zijn niet bepaald betaalbaarder geworden.

Mijn plan is lekker kerstvakantie te vieren. De hotelprijzen zijn zodanig dat ik liever voor minder geld naar een WHY2025 ga dan naar deze conferentie.

Misschien weer op de space een paar daagjes streamen en hacken? Was altijd wel leuk :slight_smile:

2 Likes

We hebben afgelopen maandag bij de bestuursvergadering dat we weer tickets gaan proberen in te kopen namens onze deelnemers, om zo veel mogelijk deelnemers en hun vrienden te kunnen voorzien van tickets.

Let op: er zijn wat wijzigingen in de procedure. Specifiek: we werken nu NIET VIA REVBANK, maar via NL18ABNA0887700780. Lees de instructies op https://revspace.nl/38C3_Tickets.

We kunnen 1 bestelling doen per dag, vanaf het moment dat we vouchers hebben.

Als bestuurders verdelen we het werk als volgt:

di 22 juerd
wo 23 juerd
do 24 bas
vr 25 bas
za 26 bas
zo 27 ch23
ma 28 (ch23)
di 29 ch23
wo 30 ch23
do 31 bas
vr 1 bas
za 2 f0x
zo 3 f0x
ma 4 (f0x)
di 5 f0x
wo 6 f0x
do 7 ch23
vr 8 juerd
za 9 juerd
zo 10 juerd
ma 11 (juerd)

De maandagen staan tussen haakjes, omdat we vermoeden dat de Duitse banken op zondag geen bijschrijvingen doen, en er dus pas op dinsdag nieuwe vouchers zullen komen.

3 Likes

Overigens… zelf kan ik niet (geld), maar ik wil iedereen die wel kan gaan, aanmoedigen om te gaan, zeker als je nog nooit naar dit congres geweest bent. Het is een fenomenaal evenement waar elke hacker echt een keer geweest moet zijn.

3 Likes

Het gaat heel snel met 6 vouchers en dus 6 tickets per dag. Al 12 van de 16 aangevraagde tickets zijn besteld en als het goed is komen morgen die laatste 4 ook aan bod. (Of 3, als de laatste daarvan dan nog niet heeft betaald.)

Dat betekent ook dat als je nog vrienden/kennisen/collega’s/whatever hebt die via jou en de space een ticket willen kopen, er een best grote kans is dat ze aan de beurt komen.

1 Like

Inmiddels zijn er 24 tickets aangeschaft, 12 voor Revspace deelnemers en nog eens 12 voor ‘vrienden van’. Vandaag of morgen krijgen we hopelijk weer geregenereerde vouchers en kunnen de laatste 6 op de lijst ook gekocht worden!

(uiteraard mag je nog steeds jezelf of een ‘vriend van’ op de lijst zetten, wij hopen toch wel op 42 tickets!)

1 Like

Ik ben dit serieus aan het overwegen. Ik denk 60% kans dat ik ga. Als ik niet de enige ben zou die kans wel eens stevig kunnen stijgen.

1 Like

Gaaf plan! Ik doe niet mee, maar ik ben blij dat je overweegt te gaan!

Lopen de vouchers nog door?

Het word gezellig in Hamburg!

Niemand die weet hoe het werkt, wil er openlijk over vertellen, lijkt het.

Updates komen op 38C3 Tickets - RevSpace zodra er wat te vertellen valt; het heeft niet veel zin om hier ook om updates te vragen.

We zijn door de lijst heen! (1 persoon heeft nog niet betaald, en die weet dat).

Als iemand een voucher wil, bijvoorbeeld voor het aanvragen van een “Friends Ticket”, laat het even weten. Dat kan hier, of door board@revspace.nl te mailen, of door rechtstreeks een bestuurslid te vragen.

1 Like

En weer een ticket besteld! Wil jij ook mee? Dat kan nog steeds!