[besteld] Butylglycol samen bestellen

Ik ga samen met @sting een litertje butylglycol bestellen. Zijn er mensen die willen meebestellen om de verzendkosten wat te drukken?

We zitten met @nemo_magneet erbij op 2L, wat de prijs €21.67/L butylglycol maakt. Ik wil alleen hele liters meebestellen, omdat ik niet vaak genoeg op de space ben om het voor iedereen te mengen.

1 Like

Als jullie 1L kopen, dan wil ik ook 1L 2-be.

Dan moet ik alleen nog ergens 3x5l demi-water vandaan toveren.

1 Like

Gaan jullie er ook Klarinet van mixen? Dan doe ik mee voor 1 liter

1 Like

Ik koop samen met @sting 1L butylglycol voor onze eigen voorraad, dus wil alleen hele flessen meebestellen

Misschien dat er anderen mee willen doen?

Misschien wil de space wat meebestellen. Ik weet niet wat onze huidige voorraad is. Voorheen heb ik de voorraad steeds aangevuld tot 4 flessen, waar we dan iets meer dan een jaar mee doen.

1 Like

Als je het uiterlijk ergens volgende week kan laten weten, graag!

welke voorraad?
Klarinet?
1-Be?
Mineraal?

2-BE oftewel butylglycol oftewel waar dit topic over gaat :slight_smile:

1 Like

Ik zal van de week wel kijken, mits jij dat niet al eerder gedaan hebt dan ik op dat moment.

Maar goed
1 fles 2-BE, 3 jerry’s demi… zit ik gewoon op ongeveer 30 euro.
Daar hoop ik zelf een jaar mee te doen.

1 Like

Ik doe graag mee voor 1L

2 Likes

Stuur me even een tikkie dan, wil het betaald en afgerond hebben.

Vorige inkoopsessies (van andere) duurde te lang

Ik wacht nog even op @Juerd, of de de space voorraad wil hebben

Rustig aan Nemo, als je haast hebt moet je het zelf regelen. Wij gaan niet rennen omdat jij haast hebt : )

Sting, een vorige actie ging te langzaam begreep ik. Niet voor een individu, maar omdat er al dingen gekocht zijn waarna het project lang bleef liggen. Dat gaf onduidelijkheden.

Ik denk dat Nemo daarop doelt.

1 Like

Sorry, ik was het vergeten. De space heeft er nu 3 en ik vul de voorraad vooralsnog steeds bij tot 4, dus voor de space graag 1 fles van 1 liter.

3 Likes

Dan kom ik uit op €18,64 per liter (incl verzending). Zal de flessen uiterlijk dit weekend bestellen.

3 Likes

Besteld!

@nemo_magneet @Kartoffel jullie hebben een betaalverzoekje in je DMs
@Juerd hoe declareer/regel ik dit financieel met de space? :slight_smile:

1 Like

Makkelijkste is via RevBank, zie Declareren via revbank - RevSpace

1 Like

Bestelling is inmiddels binnen. Ik ben volgend weekend (1 of 2 aug) op de space en zal het daar dan achterlaten

2 Likes