[besteld] Samenkopen Wordans kleding

als ik wat terugkrijg: zet het maar op de revbank zonder terugkoppeling

1 Like

Update, er staan wat leverdata in het besteloverzicht van de tshirts. Ik zie 14 mei, 28 mei, 28 juni, 28 juli, 28 augustus en 28 september :stuck_out_tongue:

We gaan het zien en beleven.

3 Likes

het is inmiddels al even de 14e geweest, is er al wat binnen?

mijn reflecterende bretels zijn binnen (de 14de)

De shirts lijken nog niet verzonden te zijn, geen idee waarom.

oh ja, vriendelijk verzoekje, zouden in het vervolg updates hier ook geplaatst worden? ik ga er vanuit dat de laatste levering wel in IRC gemeld is maar ik heb geen matrix meer en heb echt geen tijd en zin om een IRC bouncer op te zetten/te maintainen

Hi Sam,

Goed punt.

Ben je wel op de hoogte van chat.revspace.nl voor deelnemers van RevSpace?

Oh. De veiligheidhesjes zijn binnen en liggen in de samlas van iedereen. Ik heb vandaag gemaild met de vraag waar de shirts blijven.

2 Likes

Hello,
I’m sorry for the delay in responding, but the Dutch lines are busy.
I just contacted our logistics department because I see that one item is on backorder until July. I’ve requested that the rest of the order be sent as soon as possible!
I’ll keep you informed as soon as possible.
Best regards
Clémentine

ah thx ik ging er vanuit dat die vraag al door “we hebben een mailtje gestuurd” was beantwoord

Er is een pakket met shirts onderweg. We gaan het zien!

1 Like

Shirts zijn binnen, uitgesorteerd en in stapeltjes gelegd. Je vind jouw pakketje in je samla, supersamla, extraspace of in de projectkast.

Niet alles was leverbaar:

Staat hier een missend shirt bij jou bij dan krijg je nog geld terug. Dat zet ik op je revbank erbij.

1 Like

tip: de celscheidingslijntjes doortrekken naar links en/of wisselende kleuren per rij maken zou erg met de leesbaarheid helpen

This topic was automatically closed after 60 days. New replies are no longer allowed.