Hackalotters mogen ook meedoen, zorg wel dat ik je kan bereiken om een tikkie te sturen (bv via IRC). En we moeten nog iemand vinden die de bestelling dan van Revspace naar Hackalot krijgt. Bitlair idem.
Voor wie deze winkel nog niet kent: binnen hetzelfde product geldt de staffel ongeacht de maat en kleur.
Puur door de bestelling van @bas zit de staffel voor de 11500 dus al op 5,02 € per T-shirt. Bij een vorige inkoopactie hadden we meer dan 72 van dit soort shirts, dat zou neerkomen op 4,28 € per stuk.
Je kan dus shirts in allerlei kleuren kopen en toch de korting krijgen.
We zijn inmiddels de volgende staffel ingegaan met de herenshirts, dus we zijn een euro goedkoper geworden dan in het begin. 3,75 voor een shirt. Pak je kans! Ik wil donderdag 8 of vrijdag 9 mei gaan bestellen ongeveer.
Heb me even zo vrij gevoeld om in je post de screenshot van de verkeerde tabel te vervangen door een tabel met de juiste prijzen. Je had 't tabelletje van de witte shirts gebruikt, maar niemand heeft vooralsnog wit besteld en de andere kleuren zijn iets duurder.
Mijn bestelling ook toegevoegd. Als ik goed geteld heb, zijn we nog 12 shirts verwijderd van de 144-staffel waarbij de prijs per shirt van 4,28 € naar 4,08 € gaat.
Ik heb zojuist alles wat nu in de tabel staat overgezet naar een spreadsheet om de bestelling makkelijker te maken. Vanmiddag gaan de eerste tikkies er ook uit, ik wil donderdag alles gaan bestellen (en moet je geld dus binnen zijn). Mocht je nog iets meer willen, zet het dan ONDER de order van Sting, dat scheelt zoeken.