[gevonden] gezocht: Iemand met een Quest 3 (om te proberen)

Hola,

Ik heb nu een quest 2, en zit er aan te denken te upgraden naar een quest 3. Alvorens daar een flink bedrag aan uit te geven, zou ik deze graag eens willen proberen.

Heeft iemand er eentje, en zou ik die eens mogen demo-en?

Groetjes,
CH23

1 Like

heb met flinke korting er eentje van marktplaats gehaald, schermen zijn stukken beter dan de 2. ik moet wel m’n bril aanpassen, want ik heb er beschermlensjes in gezet, en daardoor zit m’n bril daar tegen.

Groot verschil: ik type nu op mijn laptop, met de vr bril op, en kan het allemaal lezen.

Wat doet een quest3 nu dan tegenwoordig?

Ik had zelf voor mn Q2 een custom lens besteld zodat ik echt scherp zou zien. Dat was heel fijn. Kan je die investering van harte aanraden.

Ben wel benieuwd naar de Q3 nu, ik vond de Quest2 enorm tegenvallen.

schermkwaliteit van quest 3 is zó veel beter dan van quest 2. ‘screen door’ effect is zo goed als weg, alles lijkt minder blurry.
passthrough is niet meer in zwart-wit, maar in kleur, en ik kan met het ding op de tekst op m’n laptopscherm lezen. En nog fijner: Ik kan nu met passthrough mode gewoon door m’n huis banjeren zonder dat ik voorzichtig moet voelen wat er voor m’n voeten staat. is ook allemaal in 3D en redelijk kleurecht.

afstellen van ‘oogbreedte’ is veel verfijnder, geluid is beter.

comfort is iets verbeterd, ik heb het idee dat hij wat hoger op m’n jukbeenderen ligt, waardoor ik m’n mond meer kan bewegen (en normaal kan eten)

batterijduur is helaas wel verminderd.

Ik ben er erg blij mee

Hoor zelf van aardig wat mensen dat de tracking erop achteruit is gegaan ten opzichte van de quest 2, wat zijn jouw ervaringen hiermee?

:slight_smile:

2 Likes

Ik kan op 2 vingers tellen hoe vaak de tracking van een controller de mist in is gegaan tot nu toe. tracking ten opzichte van de ruimte waarin ik mij bevind lijkt perfect te zijn.