Helpen bij de WHY2025-opbouw

Hoi allemaal, groeten vanaf het WHY2025-terrein!

We hebben eten, wc’s, en douches, maar minder mensen dan we in dit stadium gewend zijn. Dus ga je naar WHY en heb je zin om nu al te komen, weet dan dat we je hulp heel goed kunnen gebruiken!

(En als je zin hebt om gewoon een dagje te komen helpen, kan dat natuurlijk ook als je niet naar WHY gaat.)

1 Like

Voor de beeldvorming;

wat moeten er allemaal nog gedaan / geregeld worden met de opbouw?

On my way :heart:

2 Likes

Veel. Van keukenwerk tot hekken en rijplaten, dingen aansluiten, etc etc.

Voor beeldvorming zijn er WHY kiekjes

1 Like

Ik kan eventueel morgen al komen, ik doe een aanname als ik zeg dat er vast nog wel hulp nodig is.

1 Like

Die aanname klopt. Door de storm is er meer werk te doen in minder tijd!

1 Like

Dan kom ik morgen ook.

Kan ik dan ook al mijn tent opzetten en blijven?

1 Like

Jazeker, gezellig!

1 Like

Hoi! Wat tof om te horen dat jullie al zo ver zijn met de opbouw. Ik zit helaas nog vast met werk deze week, maar ik hoop dat er snel meer mensen komen helpen. Succes met alles, en ik kijk uit naar het weekend!

De opbouw is al een tijdje afgelopen, het evenement is NU; het is dag 4 (van 5).

Ik kijk ook uit naar het weekend, hopelijk met een succesvolle afbouw achter de rug! :slight_smile:

De afbouw is woendsag t/m vrijdag. Als de poep de ventilator raakt, misschien ook zaterdag. Ik hoop dat er veel mensen blijven om te helpen!

Helaas is er vanaf vrijdagochtend geen decent sanitair meer, dus ik hoop van harte dat we vrijdag klaar zijn.

Ik moet ook nog een trekhaak vinden die mijn caravan thuis brengt.

Er blijven wat dixi’s over tot het einde, toch?

Op vrijdag heb je toch praktisch geen tijd om te douchen, en de planning is dat vrijdagmiddag het hele veld leeg is (behalve de afbouw-dixi’s en wat portacabins).

Ik voorzie qua sanitair niet zo’n probleem, eigenlijk. Bij SHA en MCH is de afbouw ook op tijd afgeweest, ook in 3 dagen.

1 Like

Ik heb dit met mijn slaperige hoofd verkeerd verwoord.

Er is geregeld dat we tot vrijdagochtend het fijne sanitair hebben. (Dit is het eerste event in lange tijd waar ik elke dag een warme douche heb gehad, en niet alleen een druppeldouche)

De verwachting en hoop is, dat we met voldoende hulp vrijdag klaar zijn.

Voor mensen die in de gelegenheid zijn, is het super fijn als je blijft helpen met de afbouw.

Ik haal zelf altijd de meeste voldoening uit buildup en teardown, een evenement lijkt soms voornamelijk een goede reden om met toffe mensen een buildup en teardown te doen hihi.

3 Likes