Insert voor rugzak

Ik heb een tijdje terug een soort insert voor mijn rugzak van golfkarton geknutseld, die het net wat meer structuur geeft. Gaat om deze cameratas, en wat ik gemaakt heb verstevigd de uitneembare binnentas, die anders nogal platgedrukt kan worden door spullen bovenin de rugzak:

.
Prototype werkt erg goed, dus eens kijken naar een permanentere uitvoering; Misschien iets van foamboard/EVA foam? Enige flexibiliteit houden is wel fijn, dus denk daarom geen plexi/hout, al zou ik daar sommige rechte delen nog wel mee kunnen verstevigen.

1 Like


Kartonnen knutselwerk, die het al verrassend lang uithoudt, ook als alternatief voor de klittenband dividers, al heeft dat stuk karton het al behoorlijk opgegeven.


Het vormt een soort doos zonder bovenkant, met gat aan de zijkant voor de klep van het cameravak. De grote flap met klittenbandstrips gaat om de bestaande divider die in de rugzak zelf zit, en houdt het geheel op zn plek

Ik denk aan dit soort tegels van EVA-schuim: https://www.vancranenbroek.com/catalogus/zwembaden/zwembaden_accessoires.php eventueel inderdaad met een laagje textiel eromheen waar klitteband op zit.

(Ik weet niet heel zeker of de gelinkte dingen EVA-schuim zijn.)

De sportieve tegels van de Action zijn volgens de sticker EVA foam. Mocht je in staat zijn: dan wil ik ook een pakje van het spul.