Klarinet refill samen doen/kopen

Ik vertrouw mijzelf niet om zaken te mengen atm, :slight_smile:

Ik trek mij terug uit deze lijst,

Ik neem het evt. wel over dan.

1 Like

Prima toch,

Momenteel is de 13⅓ L jerrycan waarin we voor de space klarinet aanmaken, leeg. Dus als jullie opschieten kan die gebruikt worden voor het mengen en verdelen.

Zie Klarinet - RevSpace voor instructies.

NB: er is 2-butoxyethanol voor deze actie aangeschaft, maar als ik het goed heb, moet het water nog gekocht worden.

(En voor de duidelijkheid: dit is niet mijn initiatief, ik doe niet mee, en ik ga niks doen. Dit zeg ik er even nadrukkelijk bij omdat ik de vorige keren met Klarinet bezig ben geweest en een aantal mensen al foutief hebben gedacht dat ik deze kar hier ook zou trekken.)

Ik ga morgen een rondje doen. Shiz had al water gekocht.

2 Likes

Hey dat komt mooi uit, mijn 5L jerrycan is net leeg. Dat was een misverstand, ik zie nu dat dit een deel is van een inkoopactie waar ik niet aan mee heb gedaan.

Dus ik doe vandaag niet mee (tenzij er toevallig over is, dan eventueel wel).

@f0x , @brainsmoke @Gori ik heb voor jullie Klarinet gemixt. Voor Gori staat het in je supersamla. F0x en Brainsmoke: extraspace, jerrycan is gelabeld.

@eloy je kan de volgende batch maken, dan moet er wel weer gedestilleerd water ingekocht bij Hornbach.

1 Like

(Ik heb hem inmiddels niet meer nodig en dus heb mezelf verwijderd van het lijstje.)

Heb mezelf neergezet als 2L, hoor het wel weer