Klarinet refill samen doen/kopen

Wie is er ook toe aan een refill voor klarinet-voorraad?

Met een liter 2-butoxyethanol maak je 13 ⅓ liter. Ik wil voor mezelf 4 of 5 literflessen vullen, dus ik zoek nog voor 8-9 liter Klarinet meedoeners. Ook zoek ik iemand die drie tankjes demiwater van de Hornbach kan oppikken.

Begroting:

3x 5L demiwater a 2,65 = 7,95 ( Gedestilleerd water, 5 liter kopen! | HORNBACH ) Bezorgen is ook een optie maar dan komt er 6 euro bij,

1x 1L 2-butodines a 27,11 (https://www.labshop.nl/butylglycol/?attribute_pa_volume=1-l)

Totaal: 35,06 / 13 = 2,70 euro per liter.

Naam Liters Klarinet
Bas 4
nemo 4
f0x 2
gj 1
gori 2
TOTAAL :plus:

Totaal: 13 liter al geclaimed. We zitten vol voor deze liter, maar @eloy heeft hieronder een nieuwe lijst gemaakt voor de volgende liter butylglycol.

1 Like

Wil graag 2 liter, kan je een tabel maken?

1 Like

Doe mij maar 4 liter klarinet, kan ik even vooruit

@bas Bestel er meteen even 3×1 liter voor de space bij, dat brengt de kosten per fles (puur) naar 20,30 en per liter klarinet naar 2,17 €.

(NB: geen 5-literverpakking, want dan zouden we weer steeds moeten gaan afmeten en een aangebroken verpakking hebben staan, en dat wil ik niet)

2 Likes

Ik wil ook wel 1 liter.

1 Like

Staat erbij!

De startpost is nu een wiki, dus je mag zelf jezelf toevoegen!

Gezien we genoeg mensen hebben heb ik het butydingesspul besteld. Shiz heeft al het water gekocht. Binnenkort horen jullie wanneer we aan de slag gaan.

1 Like

Hierbij de nieuwe lijst voor de volgende liter 2-butoxyethanol, voeg jezelf toe :slight_smile:

Deelnemer Liters (Klarinet)
eloy 2
bamidiscus 6
qguv 4
colomax 1
TOTAAL :plus:
3 Likes

@eloy Ik zie geen manier om je bericht te bewerken. Zou je me kunnen inschrijven voor 4L aub? c:

Its a wiki now, please try again :slight_smile:

1 Like

Wat is de meerwaarde tegenover Glassex of Ajax (~zelfde €/L) of merkloze glasreiniger (1 €/L bij de Action)? Maakt het beter schoon? Misschien iets met veilige oppervlakken? Intuitief zou ik zeggen dat dat laatste vooral zou verschillen in concentratie werkstof. Hun “ingredientenlijst” is online beschikbaar.

Veel beter spul, dus ook minder nodig.

1 Like

En het laat nul residu achter.

Geen parfum, geen kleurstof. Wel opensource :slight_smile:

Ben ik toch nieuwsgierig. Wat zou er fout gaan als je kraanwater zou gebruiken ipv gedestilleerd?

Dan krijg je op alles kalkzweem.

1 Like

Update en sorry voor het late bericht: alle materialen zijn binnen en op de space, maar ik ben nog even te druk om het daar te gaan regelen. Misschien dat iemand anders het mixen en distribueren op kan pakken?

1 Like