Hey allemaal! Ook ik loop nu zo’n jaar of 7 rond bij de space en ben langzaam bij het meubilair geïntegreerd, dus hebben we dat maar geformaliseerd en mag ik het bestuur aanvullen als algemeen bestuurslid!
Na de kleine krimpingen in het bestuur vorig jaar en dit jaar zit ons aantal nu weer op die mooie ronde 6 bestuursleden, zoals we jaren gewend waren.
Er zijn meer dan genoeg leuke dingen om aan te werken, dus ik hoop jullie gauw en vaak te zien en spreken!
Als er vragen zijn, schroom ze niet om die te stellen hier, op IRC of de space, of via de e-mail – <deze gebruikersnaam>@revspace.nl.
P.S.: Als onderdeel van mijn bestuurstaak kan ik geen unilaterale uitspraken meer doen over het (niet) bestaan van enige vredespacten, zij het met Øl Telecom of de abs(unit). Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
Dit betekent toch gewoon dat het vredespact nu geratificeerd is?
als nieuw kader ben ik benieuwd wat je positie is wat betreft een nucleair non-proliferatie verdrag tussen de Nederlandse hackerspaces en onze rol daarin?
Ik ben sterk tegen onjuiste profilatie in alle vormen en hoop dat andere hackerspaces zich hier ook in kunnen vinden. Specifiek betreft nucleaire zaken hebben waterstof en andere dual-use goederen ook een recht om te bestaan, met zoveel nuttige toepassingen!