Nieuwjaarsviering bij Revspace

Hoi allemaal,

het jaar is bijna ten einde, en dit keer had ik het idee om dat bij Revspace te vieren. Dat gebeurd jaarlijks al (helaas moest ik het de afgelopen jaren zelf missen), maar voor diegene die er nog niet aan gedacht hadden wilde ik het ook nog even zwart op zetten.

Heb je niets te doen in de avond van 2024 op 2025, en kun je op een -voor jezelf- normaal moment/tijd naar huis komen, kom dan zeker langs!

Groetjes, en als ik je dit jaar niet meer zie een fijn uiteinde.
-CH23

3 Likes

Hey,
Zeer grote kans dat ik erbij ben.

Wat mij betref gewoon een relaxte nerd-avond met misschien wat meer gedimmed. En misschien een olibol.

Ik ben er de laatste jaren waar mogelijk altijd met oud en nieuw, en dus morgen weer.

Mocht je meer in een bui voor Eindhoven zijn: Hackalot heeft ook een O&N feestje: Nieuwjaar 2025 - Hackalot - Hackerspace Eindhoven

1 Like

Praktische tip voor alle bezoekers van de nieuwjaarsfeestjes: doe even een testje, bij voorkeur zo’n gecombineerde met meer virusjes naast COVID. Er waren wat Covid assemblies op 38C3 kennelijk. Wel zo fijn voor je medemens als je even checkt.

Ik wilde nog een paar van die testjes meenemen, maar dat is mislukt tijdens operatie stofwolk.

Wat wel gelukt is: iets eten wat super slecht is gevallen. Ik ligt vanavond nog steeds ziek in bed, en moet dus afhaken.

Fijne viering allemaal!