Hmm, er viel me iets op aan de tekst… het is ROT 2 (op ASCII (of Unicode codepoint) niveau)!
Zie ook:
Geen flauw idee wat de oorzaak hiervan is. Wat ik wel weet is dat deze RDW OVI dinges nieuw is, en geen verbetering is tov wat ze eerder hadden. Want dat werkte gewoon. Dit nieuwe ding voelt complexer en trager aan maar biedt (als het werkt) niks extra’s tov het oude ding.
Vaak is de oorzaak van dit soort dingen een ‘kapotte’ font file op je systeem; dat kan dan of een webfont zijn in je cache, of het fallback font. Ik zou in ieder geval je cache een keer weggooien en als dat niet helpt even zoeken op hoe je je fonts reinstalled op een mac.
Als je wat rondzoekt vind je vast meer verhalen van dat dit fout gaat (font off-by one is de incantatie, voorbeeld).
Ik had ook al een vermoeden dat het misschien een verrot font file kon zijn.
Maar waarom heeft Safari of Firefox er geen last van, die lezen dezelfde systeem font files uit, lijkt mij.
Ik zal eens kijken in de source welk font ze hebben ingesteld.
En ik had dan ook verwacht dat de hoofdpagina diezelfde fout zou hebben, het lijkt me dat je op een website en subsites allemaal dezelfde huisstijl toe past.