Ik wil in de datacenters op ieder rack zo’n tag hangen, als er dan iets met zo’n rack aan de hand is kan het al dan niet automatisch ge-update worden (in het rood) zodat je het nog makkelijker kan vinden. En verder is het natuurlijk gewoon cool.
Mijn voornaamste reden om hiermee te beginnen, is om bij de revbank van pi4dec.nl een 2d-barcode (aztec) voor producten zonder barcode weer te geven.
Voorbeeld: kopkoffie, of kopthee. Of een kaassouffle.
Het idee is om dan naast de elektronische schaakborden aan te geven wie waar zit en met welke kleur speelt. Afhankelijk van de beschikbare ruimte aanvullen de informatie aanvullen met bijvoorbeeld ELO en nationaliteit van spelers. Aan het einde kan je aangeven wat de uitslag is van dat spel.
Mijn gedachte is om een Pi of iets dergelijks te voorzien van een barcodescanner. Daarmee kun je je tag aanmelden voor het spel. Bij de start van het spel krijgt elke aangemelde tag een random plaatje met bv een rol of een opdracht toegestuurd.
I was wondering about a pair matching game where you can update each tag quickly between each round. Maybe some learning themes like countries and capital cities, inventors and inventions, at 3 way sportspeople, their teams and their sport.
Or how about an escape room type puzzle where, for example, you have to scan the tags in a certain order/combination and only then is the next clause displayed on the tag.
I’m not sure if I mentioned this anywhere, but I wrote down some basic information and getting started information that might be helpful.
This will be updated over time.
De 7.5 inch epaper displays raken op bij de leverancier!
Ik ga proberen vanavond een prijslijst met beschikbare items te maken, pm als je interesse hebt in $openepaper spul, of spreek me vanavond aan in de space.