Klarinet-workshop: vrijdag 10 januari 20:00

Niet het muziekinstrument. Wel het schoonmaakmiddel.

Like :heart: deze post als je komt naar de Klarinet-workshop, bestaande uit:

1. Korte veiligheidsuitleg
  2. Zelf klarinet mengen voor thuis
  3. Etiket ontwerpen en printen

:warning: Zelf meenemen: lege fles(sen) en (via revbank) 2,50 € per (liter)fles. Geen fles, geen klarinet!

Je mag meerdere flessen meenemen als je een voorraadje aan wil leggen, maar er is maar voor ongeveer 20 liter beschikbaar, dus hou 't beschaafd :slight_smile:

Welke fles?

De beste fles is natuurlijk een Alklanet-fles, want een deel van de magie van Alklanet/Klarinet zit in de goede sprayer. Zo’n zelfde sprayer (maar dan bleekbestendig) zit in de fles van dit bleekwater van de Action en da’s ook meteen ongeveer de goedkoopste manier om aan 1 fles met sprayer te komen. Die fles is wel maar een halve liter ipv een hele liter. Als je voor die fles kiest, natuurlijk niet het bleekwater verspillen, maar gewoon je badkamer even grondig schoonmaken :). De lege fles en sprayer uitgebreid spoelen met schoon water, want bleek moet je niet met andere dingen mengen.

6 Likes

Dankjewel voor de workshop :slight_smile:

1 Like

Bedankt voor het meedoen!

Zelf heb ik 2 van die Action bleekwaterflesjes omgekat:

2 Likes

Is dit een auteursrechtenschending? IANAL.

(het is een retorische vraag)

2 Likes

I Am Not Alklanet’s Lawyer? :slight_smile:

1 Like

@Juerd enorm bedankt dat je de tijd en moeite hebt willen nemen om dit te doen. Ondanks dat ik al eerder met je klarinet gemaakt had(en momenteel wat pre-occupied ben met andere dingen), heb ik er toch nog dingen van geleerd.

-CH23

2 Likes