Hoi, hier even een introductie van mij: Wubbo van MakerSpace Haagse Hout.
Onlangs zijn wij een MakerSpace begonnen (boven het winkelcentrum Mariahoeve). We zijn een doorstart van FabLab Mariahoeve. Ons doel is oa. om de buurt toegang te geven tot digitale fabricage en de educatie die daar bij hoort.
Onze doelgroep zullen oa. zijn: scholen, buurt bewoners, creatievelingen, maar bijvoorbeeld ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Ik dacht: RevSpace en MakerSpace kunnen mooi info delen waar mogelijk. Kom gerust een keer langs tijdens onze openingsuren voor verdere kennismaking: zaterdag van 11:00 tot 17:00.
Voor meer info spacehh.nl
(we zitten in de buurt van de hellingbaan, boven het parkeerdek, in de ‘oude’ Kleine Loods)
Hey Wubbo. Wat tof, jullie zitten bij mij om de hoek Ik kom wel een keertje kijken, wie weet deze zaterdag al. Ben je ook al een keertje bij ons komen kijken?
Overigens denk ik dat we je post best naar een aparte plek kunnen verplaatsen zodat het wat meer zichtbaarheid heeft maar volgens mij kan ik dat niet zelf doen, @Bas kun jij dat doen?
Hoi Supakeen, leuk als een keer langs komt tijdens de inloopuren. Zelf ben ik pas weer op de zaterdagen in Januari, maar mijn co-makers Peter en Wim zullen er wel zijn.
En ja ik ben wel eens bij RevSpace langs geweest (ong. vier jaar geleden). Toendertijd zat ik wat krap in mijn tijd (kinderen/ werk) om vaker langs te komen. Maar ik wil zeker nog wel weer een keer bij jullie langskomen om nader kennis te maken. Er zijn genoeg raakvlakken.
Altijd leuk om nieuwe projecten te zien in de regio, vroeger was er bij de oude MBO vlak bij de havenkamp ook altijd heel veel activiteit met knutselen, repareren en cultuur helaas is dat volgens mij weg.