Vandaag print ik een kabeldoorvoer om in een stukje Ikea plank te gebruiken:
Gevonden op Thingiverse: Customizable threaded grommet by makmonty - Thingiverse
In OpenSCAD dus makkelijk aanpasbaar.
Vandaag print ik een kabeldoorvoer om in een stukje Ikea plank te gebruiken:
Gevonden op Thingiverse: Customizable threaded grommet by makmonty - Thingiverse
In OpenSCAD dus makkelijk aanpasbaar.
Vandaag op de mini: een dekseltje:
Als volgende iteratie voor een thermal printertje in te bouwen in een projectdoosje:
(Deze doosjes hebben we op de space. Wil je mijn Fusion bestanden om hier op verder te hacken: stuur me even een query.)
Gisteren een Ikea onderdeeltje nagemaakt en geprint:
Heel simpel, maar wel leuk om mee te fidgeten dus ben er al een aantal kwijt aan anderen
Ik heb afgelopen week een doosje geprint voor de NIH besturing voor een Velux gordijn:
Hier heb ik ook een (eindelijk) een nieuw CAD programma voor geleerd: Solvespace. Want ik was OpenSCAD een beetje zat aan het worden
Eindelijk wat ontworpen en geprint om dit usb-hubje netjes in de gridfinity setup op mn bureau kwijt te kunnen. Vooraan ruimte voor de bluetooth-dongle die er toch altijd in zit.
Sommigen zullen dit wel herkennen, anderen niet… Maar is een cosplay kostuum dat ik aan het maken ben.
Als iemand mij hints en tips kan geven over hoe ik het beste kan “vacuumformen”, laat het me weten want voor het vizier heb ik iets nodig waar ik doorheen kan kijken.
@Bas jouw chocoladeletterervaringen zijn hier van toepassing.
Ik heb op verzoek van mijn vader een pepermolen gerepareerd. De dop had een stuk plastic met lipjes die 'm op zijn plek hielden en allemaal afgebroken waren. Overgetekend (met lipjes) en geprint in PETG op de Bambu van de space.
Dus ik heb nu thuis ook een printer en ik ben compleet geobsedeerd met dat ding. Alle non-problemen krijgen een printje.
Standaardjes voor mijn badge verzameling:
Alternatief kapje voor mijn lichtschakelaars zodat er een Ikea Zigbee remote naast kan hangen aan een magneet:
Houdertje voor de antennes van 2 gordijnen, zodat ze niet meer onhandig aan het draadje van de bovenkant bungelen:
Nice prints. Ik raad je aan om die nieuwe Tradfri afstandsbedieningen te halen (die vierkante), die gaan een stuk langer mee qua batterij.
Die nieuwe verkante heeft geen grote aan/uit knop in het midden en die vond ik toch wel handig. Ik heb nu een setje van 8 stuks van dat ronde model voor 25 euro via Marktplaats gescoord
A case for the Flipper Zero with extra space for modules, development boards and accessories.
Reparatie voor deze inmiddels behoorlijk oude SuperSoaker, geprint uit PCTG voor net nog wat meer sterkte dan PETG, en een stukje stalen rondstaf om het dunnere deel nog extra te verstevigen.
Gaat mee op scoutingkamp, dus zal weer best wat te verduren krijgen
Een bekerhouder voor een tuinstoel van vrienden. Ik wilde het als verassing printen dus heb de maten en verhoudingen gegokt, wat best goed is uitgepakt.
De hoek waaronder die zou hangen wist ik niet, dus ik heb er een gimbal stabilisator in ontworpen om daar voor te compenseren. Ook handig om je drankje recht te houden als je aan het schommelen bent
Wat Skadis accessoires (bakjes, haakjes etc) om een Ikea Vattenkar in te richten als figuurzaag-leskist.