Helaas gaat er iets mis met deze print, maar is wel behoorlijk duidelijk wat dit zou gaan worden.
nieuw volume knopje voor m’n fairphone 6, omdat de oude helaas is afgebroken en verdwenen. Wel fijn dat ik een fairphone heb, dus ik kon best gemakkelijk binnenin de telefoon komen!
print in zwart PETG met 0.2mm nozzle. ik heb de nieuwe knop ook flush met de telefoon body gemaakt, ik denk niet dat ik de tactile feedback nodig heb van iets wat uit steekt…
Vorig jaar een PCBtje met wat sensoren ontworpen om aan mijn gevel te schroeven. Alleen nog altijd niet gedaan omdat ik een behuizing miste. Nu maar eens een keer gedaan.
Eerste keer met FreeCAD ook, dat is ook een stuk bruikbaarder geworden sinds de laatste update.
Nice!
Protip: bedek de binnenkant van de lamellen met wat fijnmazig gaas, anders heb je een uitstekend spinnenhotel gemaakt (ik spreek uit ervaring
)
OEF! Dat had ik mij nog niet gerealiseerd… Thx





