https://makerworld.com/en/models/2192789-snail-lamp?from=search#profileId-2382032
mijn gelasercutte bril in helaas aan z’n einde, dus ik heb even snel een nieuwe ontworpen:
30 minuten printtijd met 0.08mm layer height
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik langere pootjes kan krijgen, want t printbed is niet groot genoeg.
Ik ben bezig een case te maken voor mijn nieuwe toetsenbordje, een adafruit macropad. het voorkantje is nu eindelijk gelukt, achterkantje hoop ik zo af te maken. dit was een hoop werk, maar ik heb wel wat dingen geleerd, zoals het nut van ‘ribben’ binnen industrieel ontwerpen. Uiteraard heb ik dit ding in Blender ontworpen ![]()
Verloopstukje om de vendor-lock-in-stofuitgang van de Festool OF1010 bovenfrees te verbinden met een gewone stofzuigerslang. Gevonden op yeggi.com .
Met dank aan Bertrik voor de hulp bij het installeren van Bambu Studio en het maken van deze eerste print.
Voor een kennis in glow-in-the-dark geel PLA een 38cm hoog legopoppetje geprint. Totale printtijd bedraagt 31 uur.
7 posts were split to a new topic: Print met supports
omdat mijn switch lite’s d-pad bovengemiddeld vaak als je links of rechts indrukt ook up of down registreerde, heb ik de d-pad gesplitst. hier iteraties 1, 2, en 3. de 1e was een ruwe kopie van de originele d-pad, 2de netter afgerond, met wat extra ‘grip’ - de 3de past beter en heeft iets hogere oppevlakken.
Ik heb een tijdje terug mezelf getrakteerd op een Festool invalzaag met liniaal, en ben daarna geschrokken van de prijzen die gevraagd worden voor accessoires. En dan blijkt er een heel groot clubje te zijn wat leuke dingen ontwerpt voor de 3d printer. Daarom nu als eerste een winkelhaak voor het liniaal:
De afgelopen dagen (en laten we eerlijk zijn, de komende dagen ook wel) bezig met onderdelen voor een split-flap-display te printen:
Heb je voor de split-flap ook de PCBs voor de arduinos al? Heb hier nog een stapeltje liggen.
Royaal meer dan genoeg. Kan nog 20 units meer bouwen
(ik overweeg nog wel een grotere set te maken als deze 10 units eindelijk af zijn).