Wat ben jij aan het 3dprinten vandaag?

Ik kan je ook homestyler aanraden.

External Image
fiber reparatie doosje

1 Like

voor mijn bornhack 2025 meshcore badge had ik al het achterkantje aangepast zodat daar een normale SMA antenne op kon, en nu heb ik een standaardje ontworpen zodat die daar aan kan hangen:

Een eerdere versio had het ‘nopje’ niet los, en bij het loshalen van de supports brak dit af. nu een systeempje gemaakt waardoor het keivast zit nadat je het in de standaard drukt.

3 Likes

na een zestal revisies (niet allemaal geprint gelukkig) eindelijk een versie waar ik blij mee ben. Ik had problemen met andere versies waarbij de voet en achterkant uit één stuk bestonden, en kon het ook nog stevig maken met minder plastic. uiteindelijk is het ‘nopje’ onveranderd gebleven, maar heb ik dat kruisje niet voor de verbinding tussen voet en achterkant kunnen gebruiken. daar is een hexagonaal stukje gekomen:

1 Like

de AMS HT is aangekomen, aangesloten, en aan het drogen!
voordat ik begon was het 54%rh op 18°C.

Helaas is deze rol filament te breed om te kunnen draaien in het ding, misschien moet ik een omspoelmachine printen… t is een rol 123inkt glow in the dark PLA die ik van een anonieme donor heb overgenomen.

1 Like

Zoek eens op “glow in the dark filament abrasive” in een zoekmachine.

i know, i know…maar ik heb wel een doel met het spul, en een hardened steel nozzle. zal voor een keertje printen niet gelijk een probleem geven denk ik

1 Like

Voor je nozzle niet, voor de AMS wel. Ik zou zelf na drogen in de AMS het gewoon op de externe spoelhouder gooien, dat is wat bambu ook aanraadt bij zijn Glow filamenten.

1 Like

Zo, klaar!

Nu ff omspoelen…

EDIT: omspoelen was een eitje. 5 minuten en ik heb een kilo filament op een bambu spoel zitten! Nu in de AMS HT voor een 2de droogronde, dit keer past t beter en kan het ding ook draaien.

1 Like