Vandaag een leeuwenhoofd gemaakt om de MakerSpace mooier te maken.
(trouwens de twee Elegoo’s staan op mijn werk en niet bij de MakerSpace)
Want 3,96mm staal doet pijn aan de vingers als de emmer vol met water zit. Uiteraard had het internet dat probleem opgelost. Geprint op mijn Voron Trident in 3djake ASA grijs.
Netjes, is dat ding met de kogellager je standaard? Ik wil ook nogeens een standaard maken voor mn miniware ts101
Ja, maar die gebruik ik niet en heb m er dan ook niet meer inzitten. Je kan de bout gewoon op het randje liggen en dan kan je de ruimte veel nuttiger gebruiken voor wat tin bijvoorbeeld. Ik heb er ook een schroevendraaier setje in gestopt.
Wel fijn. Heb je inmiddels ook al het doosje kunnen printen waar de hele bout met tip in kan? Ik kan de file niet vinden online.
De tip zit er onder, apart in een vakje, daardoor blijft het doosje wat korter. Het is op basis van de populaire Rugged Box (Parametric) by Whity | Download free STL model | Printables.com dus je zou die kunnen aanpassen en printen en dan de inserts printen uit het Pine model. De onderdelen zitten toch gelijmd, dus dat maakt niet zo veel uit
Er zijn nog meer ontwerpen:
Dus er is te kust en te keur.
Heb een schroefsorteerding gemaakt en geprint om te gebruiken op het Repair Café. Veel kleine vakjes, want dat gebruik ik als een soort landkaart zodat schroeven weer terug gaan waar ze vandaan kwamen.
Altijd leuk dat men nog bezig zijn voor diverse Repair Cafe’s
En uiteraard een leuk bakje!
Vandaag begonnen met weer een groot project: Vault Assault, de prijswinnaar van de bordspellen competitie op Makerworld: https://makerworld.com/en/models/786733
Wordt weer een print van een paar dagen vermoed ik. Ik heb de zwart-gele buitenrand klaar liggen, en ben nu bezig met het grijze speelveld. Dan zijn 2 van de 3 grote prints klaar
Er is overigens ook een ‘niet AMS’ versie te vinden bij ze. Heb je nog steeds wel wat kleuren nodig maar niet zoveel als je hier op de foto ziet.
Ik ben toch ook maar begonnen met m’n AMSen extra droog te maken, en ben een aantal silicagelparelopslagdoosjes aan het printen.
Op zich niet erg bijzonder, maar de manier waarop het ‘open’ is, is wel leuk:
de maker heeft een top en bottom layer van 0mm, 7 walls, en dan 50% grid infill ingesteld. hierdoor is het dus een open ontwerp.