https://makerworld.com/en/models/84314
nog een batterijendoosje voor de LR44 deze keer.
Doosje voor de open Epaper DIY AP. Gaatje voor het knopje aan de zijkant in een druppelvorm geprint zodat dat mooier print. Was vooral leuk om te testen, in dit geval niet echt nodig.
Ons huis, nou ja de benedenverdieping. We hebben een nogal ambitieus verbouwing/uitbreidingsplan en dit maakt dingen even wat meer tastbaar. Schaal 1 op 40, dus 1 bed vol voor het hele ding.
Tic Tac Teen
Was best snel geprint eigenlijk, super leuk.
Ik ga later vandaag bij m’n ma klussen, en onder andere gaatjes in de muur boren. deze muur heeft als hoofdbestandsdeel los grind en zand (hier en daar een kiezel) en daar komt altijd een hoop troep uit.
Dus nu ben ik een drill dust collector aan het printen.
Die is erg vet; wat heb je eronder zitten kwa connectors op de protoboard?
een gewone 1x3 pin header (de connector is officieel 2.5mm pitch, dus 2.54 werkt ook wel)
Het werkt, er kwam geen stofje buiten de zuigmond, en zoog zichzelf vast, wel zitten er nu rupee-vormige zwarte vlekken op de muur…
Ik denk dat met een aanpassing, dat ook voorkomen kan worden.
Eindelijk een doosje voor mijn tantrix pocket steentjes ontworpen. nu een printje aan het doen.
onderste gedeelte duurt 5 uur, bovenkant wil ik nog een patroontje in maken, dus nog geen idee hoe lang. de steentjes in de render waren enkel voor het maken van het doosje, daar komen dus de tantrix steentjes voor in de plaats.
EDIT: Eerste print is gelukt, maar ik wil een poging doen alles toch nog wat compacter te maken.