wat een leuk project!
ik had ooit het plan om IEEE754 te implementeren via church encoding, dat is ook op een gegeven moment gestrand
wat een leuk project!
ik had ooit het plan om IEEE754 te implementeren via church encoding, dat is ook op een gegeven moment gestrand
Ik heb een game-of-life spel ge-vibe-coded-ted. Alleen een stukje readme toegevoegd, de rest laten doen door een AI aan de hand van wensen.
Source GitHub - atoomnetmarc/game-of-life-tron-style: A vibe coded game of life tron style.
Demo: Game of Life - TRON
Er waren twee soorten pluggen/ankers voor nodig. En 3 verschillende 3d prints (verschillende hoogte). Maar de leuning hangt!
De vier verschillende punten zitten in: hollewandanker/gips, gips/hout, steen, steen.
Weer wat vibe-gecode. Deze keer met een taalmodel waarvan de eigenaar zich niet bekend heeft gemaakt. Ben benieuwd wie er achter zit, want het taalmodel begrijpt bijzonder goed html/js/css.
(Alweer) TRON geïnspireerd: TRON Infinite UNIX Terminal
Wat kan het?
Het doet de scene na van Sam Flynn uit de film TRON die typed op een oude UNIX terminal: https://youtu.be/Z4MGwdKPds8?si=DU4IoFKXJ9Vvyjfm&t=7
Wil je liever iets anders? Hier een Rock-Paper-Scissors-Lizard-Spock animatie (broncode). Zoek al het gedrag van de groepen: RPSLS Simulation
Best leuk om naar te staren.
Ik heb vandaag een klokje afgemaakt, het idee kwam van Bas, de uitwerking van mijzelf. Code een mengelmoesje van slecht gevonden en goed samengestelde code (met dank aan Bas, F0x, en Shiz)
Hij laat minuten+seconden zien, afgewisseld door kort de maanden+dagen te laten zien.